Криптираме онлайн обажданията и сигналите на бургазлии

  • 05 април 2017, 19:31
  • Автор Kmeta.bg
  • Конференцията

Medium  d0 91 d1 83 d1 80 d0 b3 d0 b0 d1 81  d0 b1 d0 bb d0 be d0 ba d0 be d0 b2 d0 b5

Информационните технологии са бъдещето на модерната администрация. В това отношение община Бургас вече няколко години налага принципа за въвеждането на различен вид електронни услуги за гражданите. Нашата цел е да улесним в най-голяма степен хората при ползването на услуги, получаване на информация и подаване на сигнали.

Едно от последните нововъведения е услугата FreeCall. Тя дава възможност на потребителите на сайта на Община Бургас да се свържат безплатно с определени телефони от цял свят, посочени на електронната ни страница. Обаждането може да бъде направено от устройство с интернет браузър – компютър, таблет или мобилен телефон. Помислили сме и за сигурността на потребителите като всички данни се криптират.

Осигурена е и възможност за изпращане на текстово съобщение до администрацията. Това улеснява комуникацията ни с гражданите и ни служи като обратна връзка с тях. Опцията дава възможност да реагираме своевременно при възникването на различни ситуации, където е необходима намесата на специалисти.

Чрез мобилното приложение fixburgas получаваме сигнали от граждани за неправилно паркирани коли, замърсени площи, опасности на детски площадки, дупки по улиците и тротоарите.

Съвременните технологии вече намират широко приложение и в сферата на образованието. Записването в детските градини и в първи клас вече се извършва чрез специална платформа в сайта на община Бургас. Така гарантираме, че приемът се извършва прозрачно. Електронната система дава информация за резултатите от приема и свободните места в учебните заведения. Интелигентни системи работят и в градския транспорт. От скоро действа електронна билетна система, която дава възможност на хората да пестят при пътуване. На автогарите пък пътниците може да ползват безплатен интернет.