С фалшиви имейли заблуждават клиенти на ЧЕЗ Електро

  • 22 юни 2020, 17:17
  • Default profile Автор Kmeta.bg
Medium chez

ЧЕЗ Електро България“ АД уведомява своите клиенти, че днес е установен опит от страна на външни лица да заблуждават клиенти на Дружеството с имейли, съдържащи фалшиво съобщение за възстановяване на суми, с призив да посочат данни за банковите си сметки.

Съобщението е класически пример на измама. Използвано е лого на ЧЕЗ, но адресът, от който се изпраща зловредния имейл, е info-in@cezelectro.com, а не официалния имейл адрес на „ЧЕЗ Електро България“ АД за връзка с клиентите:  info@cezelectro.bg.

Фалшивият имейл съдържа  линк с вредоносно съдържание, като призовава клиентите да отворят линка в срок от 48 часа. Молим клиентите ни да не кликват върху линка „тук“ и веднага да изтрият съобщението. Информираме клиентите си, че дружествата на ЧЕЗ в България не осъществяват такава кампания и не изпращат подобни имейли до клиенти, свързани с възстановяване на суми.

„ЧЕЗ Електро България“ АД уверява своите клиенти, че техни лични данни не са били достъпвани или копирани от сървърите на дружеството от трети страни.